تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرب و شتم وحشیانه دانش آموز خردسال در کلاس درس به دست معلم بی‌رحم + فیلم

ضرب و شتم وحشیانه دانش آموز خردسال توسط معلم + فیلم//

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی ضرب و شتم یک دانش آموز خردسال چینی توسط معلمش در سر کلاس درس در این کشور جنجال بپا کرد. در این ویدئو که به تازگی منتشر شده است این معلم شرور در مقابل چشمان وحشت زده سایر دانش آموزان و به شکلی وحشیانه اقدام به کتک زدن این دانش آموز می کند.

گریه های دانش آموز و درخواست او از معلمش برای خاتمه دادن به ضرب و شتم نیز موثر واقع نمی شود و با وجود آنکه دانش آموز روی زمین می افتد این معلم به کتک زدن ادامه می دهد. این اتفاق در یکی از مدارس منطقه "سوایچنگ" چین رخ داد.

پس از این حادثه، دانش آموز خردسال که دچار جراحت شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. انتشار گسترده این ویدئو نیز که توسط یکی از همکلاسی‌های این دانش آموز تهیه شد سر و صدای زیادی در چین به‌پا کرد. بنا به اعلام وزیر آموزش و پرورش منطقه سوایچنگ چین این معلم که اکنون توسط پلیس بازداشت شده، از کار اخراج شده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

ویدئوی جنجالی کتک زدن یک دانش آموز در سر کلاس درس!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرب و شتم وحشیانه دانش آموز خردسال در کلاس درس به دست معلم بی‌رحم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..