تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رونالدو به سر و صدای ایرانی ها در سارانسک(عکس)

حضور هواداران ایرانی در اطراف هتل محل حضور تیم ملی پرتغال، باعث بی خوابی بازیکنان این تیم در شب دیدار حساس مقابل ایران شد.

به گزارش شما نیوز ، هواداران تیم ملی کشورمان که در شهر سارانسک برای تماشای دیدار حساس امروز تیم ملی مقابل پرتغال حضور یافته بودند، شب گذشته در اطراف هتل محل حضور بازیکنان پرتغال دور هم جمع شدند و شروع به تشویق تیم ملی کردند. هدف آنها از تشویق ها این بود که اجازه ندهند بازیکنان پرتغال راحت بخوابند تا برای بازی امشب، از آمادگی کامل برخوردار نباشند.

 

به نظر هواداران تیم ملی در رسیدن به هدفشان موفق بودند، به طوری که کار به جایی کشید که رونالدو در کنار پنجره اتاقش حاضر شد و از هواداران خواست که تشویق ها را به اتمام برسانند تا آنها بتوانند بخوابند و برای بازی امروزآماده باشند. او در ابتدا با حرکات دستش سعی کرد توجه هواداران را جلب کند و سپس با زبان بدن، به آنها نشان داد که او و هم تیمی‌هایش قصد دارند استراحت کنند و سر و صداها مانع این موضوع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدار امروز از اهمیت بسیار ویژه ای برای هر دو طرف برخوردار است. ایران به دنبال رویای اولین صعود به دور حذفی جام جهانی است و امیدوار است که با پیروزی مقابل پرتغال به این هدف خود برسد. در آن سو، قهرمان اروپا نیز اهداف بزرگی در سر دارد که با کسب مساوی مقابل ایران می‌تواند به جستجو برای رسیدن به آنها ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رونالدو به سر و صدای ایرانی ها در سارانسک(عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..