تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل کیبوردهای خراب مک‌بوک‌ها را مجانی تعمیر می‌کند

اپل کیبوردهای خراب مک‌بوک‌ها را مجانی تعمیر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه شرکت اپل به نقصی در کیبوردهای رایانه‌های خود اعتراف کرد. این شرکت اعلام کرد که برخی مدل‌های مک‌بوک و مک بوک پرو از قسمت صفحه کلید مشکل دارند؛ به گونه‌ای که برخی از دکمه‌های آن‌ها کار نمی‌کند.

در برخی دیگر از مشکل‌ها گفته می‌شد که دکمه شیفت سمت چپ روی کیبورد عمل نمی‌کند و یا برخی از دکمه‌های کیبورد با یک بار ضربه خوردن به طور مکرر تایپ می‌کنند و یک حرف چندین بار تایپ می‌شود.

بهتر از این اعتراف این بود که کمپانی اپل اعلام کرد: کسانی که این مشکل را در مک‌بوک‌های موجود در لیست زیر دارند، می توانند رایانه خود را به یکی از نمایندگی‌های اپل ببرند تا کیبوردشان به صورت رایگان تعمیر شود. لیست این محصولات به شرح زیر است:

اپل کیبوردهای خراب مک‌بوک‌ها را مجانی تعمیر می‌کند

اپل در ادامه اعلام کرد که کسانی که مک‌بوک‌های لیست شده را با کیبوردهای خراب دارند، می‌توانند برای تعمیر به یکی از نمایندگی‌های پس از فروش اپل مراجعه کنند و یا می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست به یکی از مراکز تعمیر اپل بفرستند و پس از چند روز آن را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/‌




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل کیبوردهای خراب مک‌بوک‌ها را مجانی تعمیر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..