تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Xender, File Transfer & Share 4.0.0622 - برنامه ارسال ف

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing یکی از بهترین نرم افزار های انتقال فایل با وایرلس بین دستگاه های هوشمند است. به وسلیه این نرم افزار می توانید فایل های حجیم گوشی خود را به صورت کاملا رایگان بین دستگاه های اندروید، آی او اس و کامپیوتر با سرعتی بسیار بالا انتقال دهید. نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی، نمره عالی 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

Xender File Transfer Sharing


ویژگی های نرم افزار Xender: File Transfer, Sharing :

رد و بدل اطلاعات بین دو گوشی بدون هیچ هزینه ای، بدون اینترنت و بدون نیاز به USB امکان ارسال تمامی اطلاعات اعم از فایل ها، عکس ها، موسیقی، فیلم ها و دیگر موارد سرعت رد و بدل اطلاعات باور نکردنی است ؛ ارسال چندین مگ در ثانیه ! پشتیبانی از اشتراک گذاری گروهی : ارسال همزمان اطلاعات برای 4 نفر ! امکان به اشتراک گذاری اطلاعات بین دستگاه های ios و اندروید امکان متصل شدن به کامپیوتر دوستان برای رد و بدل سریع اطلاعات پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله انگلیسی، روسی و …

تصاویری از  محیط برنامه

 

 Xender File Transfer Sharing Xender File Transfer Sharing Xender File Transfer Sharing

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Xender, File Transfer & Share 4.0.0622 - برنامه ارسال فایل با سرعت بالا
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 10.40 مگابايت

نسخه: 4.0.0622

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود نرم افزار جایگزین شیرایت و زاپیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Xender, File Transfer & Share 4.0.0622 - برنامه ارسال ف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..