تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی مدیر پیام‌رسان آی‌گپ از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور +عکس

عذرخواهی مدیر پیام رسان آی گپ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رسول کاظمی، مدیر پیام‌رسان آی‌گپ با انتشار رشته توئیت‌هایی در صفحه توئیترش اعلام کرده بود که یکی از شرکت‌هایی که سازنده طلاگرام و هات‌گرام است و به عنوان شرکت دانش بنیان هم شناخته شده، در حال ساخت فیلترشکن است اما هیچکدام از پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته نشده‌اند.

اما مدیر پیام رسان آی گپ در توئیت جدید خود ضمن عذرخواهی، اعلام کرد که برخی از پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شده‌اند.

کاظمی در توییتر نوشت:

"من یک عذر خواهی باید بکنم شرکت های اندیشه یاوران تمدن امروز (ایتا) چکاد نواوران عصر اطلاعات (بله) توسعه فناوری رسانه سروش (سروش) قناوری اطلاعات توسعه سامان (گپ) دانش بنیان هستند امیدواریم که ماهم با همکاری دوستان معاونت علمی تسریع در پرونده داشته باشیم.

عذر خواهی ٬ طی اطلاعی که از معاونت علمی شد ۴ پیام رسان دیگر دانش بنیان بودند."

عذرخواهی مدیر پیام رسان آی گپ + عکس

عذرخواهی مدیر پیام رسان آی گپ + عکس

بیشتر بخوانید: افشاگری مدیر پیام‌رسان‌ آی‌گپ در مورد فیلترشکن‌های داخلی +تصاویر

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی مدیر پیام‌رسان آی‌گپ از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..