تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی مصر - عربستان سعودی؛ نبردی برای اعاده حیثیت

تیم های مصر و عربستان در دیداری حیثیتی به مصاف هم می روند. 

به گزارش شما نیوز ، تیم های مصر و عربستان صعودی از دور سوم مرحله گروهی جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه به مصاف هم می روند. 

تیم مصر که با امیدهای زیادی پا به این جام گذاشت و افراد زیادی آن ها را در کنار اروگوئه به عنوان بخت های نخست صعود از گروه اول جام جهانی می دانستند در بازی اول در غیاب محمد صلاح با یک گل لحظات پایانی مغلوب اروگوئه شدند و در بازی دوم هم باوجود اینکه صلاح از ابتدا به میدان رفت مقابل روسیه خرفی برای گرفتن نداشتند و با نتیجه ۳-۱ شکست خوردند تا خداحافظی زودهنگام با جام داشته باشند. این تیم که اردوی پرحاشیه ای هم داشته حالا برای اینکه با دست خالی از روسیه نرود به مصاف عربستان خواهد رفت.

تیم عربستان در همان بازی افتتاحیه با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف با ۵ گل مغلوب روسیه میزبان شد تا نشان دهد که یکی از ضعیف ترین تیم های جام بیست و یکم است و نباید انتظار صعود از گروه را از آن ها داشت. عربستانی ها در بازی دوم هم مغلوب اروگوئه شدند اما این بار توانستند نتیجه آبرومندانه تری بگیرند و تنها با یک گل شکست خوردند. 

آخرین اخبار

تایسر ال جاسم که در جریان بازی با اروگوئه مصدوم شد در این بازی به میدان نخواهد رفت. انتظار می رود محمد صلاح باوجود اخباری که مبنی بر اخلافش با سران فدراسیون مصر به گوش می رسد در این بازی به میدان برود. 

ترکیب احتمالی

آمار و ارقام

دو تیم قبلا یک بار در سال ۲۰۰۵ با هم بازی کردند که تیم مصر با یک گل پیروز آن بازی شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی مصر - عربستان سعودی؛ نبردی برای اعاده حیثیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..