تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان تنهام نزار

دانلود رمان تنهام نزار

دانلود رمان تنهام نزار

دانلود رمان تنهام نزار

خلاصه :

رمان ما در مورد دختریست که در سن ۱۶سالگی ازدواج میکنه،تصادف میکنه و حافظشو از دست میده،فرشته نجات زندگیش پیدا میشه همون نیمه گمشده ای که از بچگی داشتید و در اینده بدستش میارین.

پیشنهاد می شود

دانلود رمان خیانت عسلی (جلد دوم دلارام) اختصاصی یک رمان

سخن نویسنده :

این رمان ترکیبی واقعی و تخیلی میباشد ، بر اساس داستان های زندگی برخی از مردم جامعه که دور و برتون مشاهده میکنید نوشتم و فکر کنم بعضی از قسمت هاش واقعی باشه و شما هم دیده باشید . خلاصه من سعی کردم یعنی تمام تلاشمو کردم یه ژانری ارائه بدم که خواننده خسته نشه، تحقیقات کافی هم انجام دادم اگر اشتباهی توی ویرایش بود بنده را عفو بفرمایید،بریم سراغ داستان.

قسمتی از متن رمان :

امروز خیلی کسل تر از همیشه بودم،تا میره فراموشش کنم لعنتی باز میاد جلو چشمام….
خیلی شبیهشه… چشما همون چشما،نگاهاش،صداش… غیر ممکنه اشتباه کنم،باید برم به بهانه اینکه بچه رضا رو ویزیت کنم اسمشو رو کادر بالا سرش بخونم . اگر اون باشه… خب باشه اون که مال من نیست،دیگه نیست. اون مال فرزینه….

پیشنهاد می شود

رمان عصر یخبندان| FATEME078 کاربر انجمن یک رمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان تنهام نزار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..