تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لجبازی کودکان در غذا خوردن، چیکارش کنید؟

همه ما میزان اشتها و گرایش های متفاوتی در هر مقطع سنی داریم ، و بچه های جوان مستثنی نمی باشند. اشتهای کودکان به تدریج در حال نوسان می باشد. و اغلب درست قبل از یک فوران رشد کمتر می شود.

تمام بچه ها اشتها به غذا را تحمل می کنند ؛ بعضی فقط سرسخت و مشکل تر از دیگران به نظر می آیند.

اشتهای کودکان نوپا به طور وسیعی متفاوت می باشد . و ممکن است متوجه شوید که او یک روز خیلی خوب غذا خواهد خورد و روز بعد به سختی چیزی خواهد خورد.

کودک را راهنما قرار دهید ، سعی کنید فکرتان را به وعده هایی که بچه در طی چند روز می خورد بیشتر از اینکه یک روز نمی خورد متمرکز کنید.

در آن لحظه ، میتواند بسیار نگران کننده و آزار دهنده باشد. سعی کنید به آن غذایی که بیرون می ریزید فکر نکنید ، بلکه سعی کنید بیشتر به آینده دور فکر کنید .

فورا غذاهایی را که در واقع کودک در طول سه یا چهار روز یا در طول یک هفته می خورد را یادداشت کنید. وجود همه چیز فقط ماست و بیسکویت نیست!

زمانی که یک لیست داشته باشید ، ممکن است احساس کنید که کودک شما زمانی که با دوستان بیرون از خانه بوده اسنیک شکلاتی ، دونات یا نوشیدنی ملایم خورده باشد. و در خانه جار و جنجال به پا کند ، زیرا شکم او پُر می باشد.

غذا‌خوردن کودکان لجباز

یا امکان دارد نوشیدن شیر و بیسکویت نیم روز را قطع کنید و به جای آن یک بُرش سیب به او بدهید ، در اینصورت کودک برای نهار زیاد پر و سیر نمی شود.

شاید بتوانید ظرف بیسکویت و شیرینی را زمانی که یک بار دید از دسترس او پنهان کنید بنابریان او نمیتواند با دستهای کوچکش بیشتر بردارد. اگر کودک شما هنگام صبحانه به نظر گرسنه می آید ، میتوانید به او نان تست فرانسوی ، سوسیس گریل شده یا کمی موز بُرش داده همراه با کورن فلکس بدهید.

درباره ی غذا نخوردن ترس و وحشتی نداشته باشید . صبور و شکیبا باشید و یک لیست از غذاهایی که کودک شما واقعا دوست دارد بخورد آماده کنید.

از غذاخوردن امتناع کردن

کودکان همیشه اگر گرسنه باشند غذا می خورند ، با وجود این ممکن است که در آن زمان که میخواهید به او غذا دهید گرسنه نباشد.

کودک میتواند به طور شگفت انگیزی سالم و تندرست بماند ، به شرط آنکه کودک شما رشد کند و وزن اضافه کند ، سپس جار و جنجال نمی کند ، ولی اگر شما نگران هستید با پزشک او صحبت کنید و راهنمایی لازم برای این موضوع بگیرید.

هرگز با زور و فشار به کودک غذا ندهید ، سعی کنید زمان غذا‌خوردن به میدان جنگ تبدیل نشود.

اگر کودک میخواهد با دست غذای خود را بخورد مانع نشوید و به او اجازه این کار را بدهید.

از رنگ ها و ظاهری زیبا برای غذای کودک استفاده کنید زیرا ظاهر غذا توجه کودک را جلب کرده و باعث می شود میل به خوردن آن پیدا کنند.

غذاهای سرد و داغ موجب ترس کودک میشود بنابراین غذای کودکان باید ولرم باشد.

اسنیکی تازه و سالم از میوه ، مانند سیب اشتهای کودک شما را برای غذای اصلی حفظ می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لجبازی کودکان در غذا خوردن، چیکارش کنید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..