تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفرخواست متهمین پرونده شورا و شهرداری ساوه صادر شد

دادستان شهرستان ساوه در خصوص پرونده شهرداری و شورای اسلامی شهر و صدور قرار تعلیق برای تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات ساوه گفت: برخی از تخلفات محرز و با صدور کیفر خواست به دادگاه ارجاع شده است تا حکم نهایی صادر شود.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید علیپور دادستان شهرستان ساوه در نشست با اصحاب رسانه ساوه به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، با بیان اینکه رسیدگی به بسیاری از تخلفات اداری و مالی در صلاحیت دستگاه قضائی شهرستان نیست، گفت: برای رسیدگی به این پرونده‌ها دستگاه قضایی با اعلام گزارش به مرکز استان برخورد قانونی، با هرگونه تخلف اداری و مالی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان را به مرجع قضایی مستقر در مرکز استان محول می کند.

وی در خصوص پرونده شهرداری و شورای اسلامی شهر و صدور قرار تعلیق برای تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات ساوه اظهار کرد: برخی از تخلفات محرز و با صدور کیفر خواست به دادگاه ارجاع شده است تا حکم نهایی صادر شود و برای برخی نیز قرار تعلیق صادر شده و رای نهایی در مورد آنان صادر خواهد شد.

دادستان ساوه با تاکید بر اینکه برای تعدادی از متهمان پرونده شهرداری ساوه قرار منع تعقیب صادر شده است، تصریح کرد: اختلاس، ارتشاء و جعل را از جمله موارد اتهامی در پرونده شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر ساوه است.

علیپور در خصوص رسیدگی به پرونده تخلفات مالی یکی از انجمن های خیریه و موسسات مردم نهاد ساوه گفت: این پرونده نیز در حال رسیدگی است و بزودی تصمیم‌گیری و منتج به صدور رأی خواهد شد.

وی خواستار نظارت دقیق و حساسیت بیشتر در اخذ مجوز به سازمان های مردم نهاد و نیز نظارت کارآمد بر نحوه عملکرد آنان شد تا از بروز تخلفات مالی جلوگیری شود.

دادستان ساوه در خصوص جمع آوری کمک های مردمی توسط موسسات خیریه نیز گفت: جمع آوری هرگونه کمک در قالب صندوق صدقات و ... باید با اخذ مجوز جداگانه‌ای باشد و تنها نهاد حمایتی که می تواند اقدام به نصب صندوق صدقات در سطح شهر کند کمیته امداد است و موسسات دیگر باید مجوز جداگانه‌ای ارائه دهند.

علیپور در ادامه با تاکید بر اینکه معتقد به گردش اطلاعات در چارچوب قانون هستیم، گفت: تاکنون در این شهرستان به هیچ رسانه‌ای تذکر و اخطاری داده نشده و هیچ فعال رسانه‌ای تحت تعقیب قضایی قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از رویدادهای جامعه با نقد منصفانه و واقعیت‌های جامعه موجب تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی‌های مردم می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفرخواست متهمین پرونده شورا و شهرداری ساوه صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..