تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل اقتصاد تعاونی شاخص ارزشمندی برای اقتصاد مقاومتی است

گروه اقتصادی- رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس با اشاره به اینکه مدل اقتصاد تعاونی شاخص ارزشمندی برای اقتصاد مقاومتی است گفت: پیشگامان باید به عنوان الگوی موفق برای تعاونی‌های کشور معرفی شود.

به گزارش ایکنا از یزد، سبحانی فر، رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس در بازدید از قسمت های مختلف پیشگامان کویر آسیا اظهار کرد: این شرکت به عنوان تنها مالک خصوصی فیبر نوری بین المللی در آب‌های آزاد دنیا که در حال حاضر بخش زیادی از پهنای باند کشور را تامین می کند و از شرکت های پیشرو و فعال در حوزه های مخابراتی و آی تی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ضمن ایجاد اشتغال پایدار در کشور سبب جلوگیری از وابستگی به شرکت های خارجی در زمینه تجهیزات و خدمات این حوزه شده است.
رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی در ارزیابی فعالیت های این شرکت گفت: شرکت پیشگامان کویرآسیا به عنوان صادر کننده نمونه خدمات فنی و مهندسی با استفاده از برترین متخصصان و کارشناسان حوزه آی تی و مخابرات در شرایط اقتصادی کنونی کشور توانسته است ضمن تکیه بر توانمندی های داخلی در راستای اهداف اقتصادی کلان کشور که همانا جلوگیری از وابستگی و تقویت تولید داخلی است حرکت کرده و استفاده از تجهیزات و خدمات داخلی را در اولویت قرار دهد.
سبحانی فر بیان کرد: خوشبختانه پیشگامان به عنوان یک تعاونی ملی موفق توانسته است با استفاده از مدل اقتصاد تعاونی که شاخص ارزشمندی برای اقتصاد مقاومتی است و تجمیع سرمایه های خرد مردم پروژه های بزرگ ملی زیادی را در کشور به ثمر برساند که نمونه بارز آن فعالیت های شرکت پیشگامان کویرآسیا است و اینکه یک تعاونی موفق مانند پیشگامان توانسته، علیرغم برخی ناملایمات و مشکلات در شرایط کنونی به بهترین شکل به ارائه خدمت و تامین نیاز کشور بپردازد جای تشکر و سپاسگزاری دارد.همچنین باید پیشگامان به الگویی برای سایر شرکت‌ها و تعاونی‌های فعال تبدیل شود تا بتوانیم در تمامی استانها و برای همه پروژه‌های زیربنایی از این پتانسیل ارزشمند استفاده کنیم.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل اقتصاد تعاونی شاخص ارزشمندی برای اقتصاد مقاومتی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..