تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: آن گونه که برخی از نمایندگان مجلس می گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.

سید جعفر سبحانی در خصوص آزاد سازی سهام عدالت اظهار داشت: لایحه آزادسازی سهام عدالت همچنان در کمیسیون های مجلس در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود:  کمیسیون های مختلف مجلس برای بررسی بیشتر با نمایندگان سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده اند.

وی ادامه داد: آن گونه که برخی از نمایندگان مجلس می گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.

سبحانی با اشاره به کلیت این لایحه، گفت: هنوز مشخص نیست چه میزان تغییر در لایحه ارسالی دولت ایجاد شود اما بر اساس لایحه کنونی که در حال بررسی در مجلس است، مدیریت معاملات خرید و فروش سهام عدالت از راه صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) مدنظر قرار دارد.

وی افزود: به عنوان مثال اگر ۴۹ شرکت سرمایه پذیر داشته باشیم یک صندوق ETF در بورس خواهد بود که سهام تمام ۴۹ شرکت داخل این صندوق ریخته می شود و با توجه به اینکه هر شخصی دارای یک واحد قابل معامله است، ۴۹ میلیون سهم از صندوق خارج می شود.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: بخش های مختلف همچون بانک، بیمه، پتروشیمی و ... هر کدام به صورت تخصصی صندوق ETF مختص به خود را خواهند داشت.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..