تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه همکاری فائو برای توسعه پایدار روستایی ایران

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رائو ماتا،نماینده سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح «RFLDL» طرح بین المللی احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته شهرستان سرایان خراسان جنوبی با تاکید بر ادامه همکاری این سازمان با هدف توسعه پایدار روستایی گفت: فعالیت فائو در ایران ۴۰ سال قدمت دارد و در این مدت اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود: ایران پیشرفت خوبی در حوزه امنیت غذایی، مباحث بهینه سازی مصرف آب، حفاظت از منابع طبیعی و سایر موارد داشته است و در همین حوزه‌ها همکاری با این کشور را ادامه می‌دهیم تا به نتایج مطلوبی برسیم.

نماینده فائو در ایران گفت: طرح RFLDL برای نخستین بار از سال ۹۰ در استان مرزی خراسان جنوبی آغاز شد و اکنون در استان کرمان نیز اجرا می‌شود.


رائو ماتا افزود: بر اساس سند پروژه‌ای که بین فائو و دولت جمهوری اسلامی ایران به امضا رسیده است موظف بودیم در خراسان جنوبی و کرمان که با فرسایش بادی دست و پنجه نرم می‌کنند این طرح را اجرا کنیم.


وی ادامه داد: منابع اجرای طرح مذکور از تسهیلات جهانی محیط زیست «GEF» تامین شده است لذا طرح جدیدی در استان‌های دیگر اجرا نخواهد شد، اما دستاورد‌های پروژه یاد شده در استان‌های دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


رائو ماتا در ارتباط با ارزیابی خود از اجرای طرح RFLDL در خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون اقدامات خوبی در استان انجام شد و با توجه به شرایط کشور ایران از جمله فرهنگ و پیشینیه آن امیدواریم این طرح را همچنان ادامه و به سرانجام مطلوب برسانیم.


نماینده فائو در ایران گفت: با توجه به استقبال و اشتیاق مردم خراسان جنوبی در مناطق روستایی از طرح RFLDL نظر بر تمدید آن تا یکسال دیگر (۲۰۱۹) است که برای این منظور نتایج طرح بعد از ارزیابی درست به دفتر رم ارسال می‌شود تا تصمیم نهایی اخذ شود.


طرح RFLDL (احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته) از سال ۹۰ تا ۹۵ در سطح ۴۶۲ هزار و ۶۸ هکتار از اراضی شهرستان سرایان خراسان جنوبی و ریگان استان کرمان اجرا شد و اکنون به مدت یکسال دیگر (۲۰۱۹) نیز تمدید می‌شود.
انتهای پیام/ب


بازدید نماینده فائو در ایران از طرح «RFLDL»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه همکاری فائو برای توسعه پایدار روستایی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..