تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف از برخورد ناخواسته محافظانش با خبرنگاران عذر خواست

ظریف از برخورد ناخواسته محافظانش با خبرنگاران عذر خواست

بین الملل > دیپلماسی - وزارت خارجه اعلام کرد که محمد جواد ظریف در پی بروز برخی سوء تفاهمات بین محافظان اش با خبرنگاران عذر خواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی بروز سوءتفاهماتی میان محافظان وزیر امور خارجه و جمعی از خبرنگاران در حاشیه نشست نمایندگان هیات های اتاق بازرگانی ایران که صبح امروز برگزار شد، دکتر محمد جواد ظریف ضمن ابراز ناراحتی از مشکل پیش آمده اظهار داشت: " محافظان افراد صادق و مخلصی هستند که تمام تلاششان را برای انجام وظایف محوله به آنها و براساس دستورالعمل های مربوطه خودشان انجام می‌دهند و برخی اوقات نسبت به رعایت مواردی که برای بنده بسیار مهم است مانند حفظ شئونات همه و به ویژه تکریم و احترام نمایندگان محترم رسانه‌ها، حساسیت لازم را به دلیل فشار برای انجام وظایف محوله سازمانی نشان نمی‌دهند؛ لذا بلافاصله به این عزیزان تذکرات لازم داده شد. به هرحال لازم می‌دانم از خبرنگارانی که ناخواسته و به هر شکل برخورد نامناسبی با آنان صورت گرفت عذرخواهی کنم."

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف از برخورد ناخواسته محافظانش با خبرنگاران عذر خواست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..