تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاودانه شدن نام هوندا در تاریخ فوتبال ژاپن

کیسوکه هوندا با گلزنی در دیدار تیمش مقابل سنگال در جام جهانی ۲۰۱۸ در تیم ملی ژاپن تاریخ سازی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار مقابل سنگال در جام جهانی 2018 به تساوی 2 - 2 رسید تا از شکست فرار کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

گل دوم سامورایی‌ها توسط کیسوکه هوندا به ثمر رسید تا از این حیث یک رکورد تازه را در مسابقات جام‌های جهانی برای کشورش خلق کرده باشد.

جاودانه شدن نام هوندا در تاریخ فوتبال ژاپن

او در جام جهانی ۲۰۱۰ مقابل کامرون و دانمارک، در جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل ساحل عاج و در این جام جهانی هم برابر سنگال گلزنی کرد تا با گلزنی در سه جام جهانی متوالی برای کشورش تاریخ ساز شود.

بیشتر بخوانید: "سادیو مانه" بهترین بازیکن دیدار تیم‌های سنگال - ژاپن نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های ژاپن و سنگال برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاودانه شدن نام هوندا در تاریخ فوتبال ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..