تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد در مجلس

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور رییس کمیته امداد امام خمینی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد و آنچه را که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت تشریح کرد.

به گزارش شما نیوز ، right;">خبرگزاری ایسنا: محمدرضا بادامچی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با حضور مسئولین و آقای فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

وی افزود: آن ها به ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته و نحوه خدمات‌رسانی خود پرداختند، اکنون ما افرادی را تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی داریم، عده ای از آنها وام اخذ می‌کنند دارای اشتغال می‌شوند و از کمیته جدا می‌شوند و از سویی دیگر عده ای به این خانواده افزوده می شود.

بادامچی تصریح کرد: کمیته در مرکز آموزشی خود آموزشگاهی ایجاد کرده و شغل و مهارت آموزش می دهد. کمیته هم کمک مردمی دریافت می کند و هم از سوی دولت مبلغی دریافت می کند، همچنین مسئولین این کمیته اشاره داشتند میزان فطریه ای که کمیته امداد دریافت کرده نسبت به سال پیش رشد داشته است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در برنامه ششم توسعه مستمری تحت پوششین کمیته امداد امام خمینی افزایش پیدا کرد، اکنون کمیته به هر مستمری بگیر ١٥٠ هزار تومن حقوق پرداخت می‌کند، این پرداخت تا حداکثر ٤٦٠ هزارتومان به هر خانواده پرداخت می شود.
بادامچی گفت: بحث دیگری که کمیسیون بررسی کرد اصلاح موارد و ایراداتی بود که صحن متوجه طرح عدم به کارگیری بازنشستگان دانسته بود، این موارد مورد بحث قرار گرفت و اصلاح شد و به صحن علنی ارسال می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..