تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ لهستان ۰-۱ کلمبیا؛ یری مینا با ضربه سر دروازه لهستان را باز کرد

کلمبیا که در نیمه نخست عملکرد نسبتاً بهتری داشت، در دقیقه ۴۰ به گل اول مسابقه رسید.

به گزارش شما نیوز ، دور دوم رقابت های دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، یکشنبه شب با جدال تیم های لهستان و کلمبیا پایان می یابد. این مسابقه در ورزشگاه کازان برگزار می شود.

دو تیم لهستان و کلمبیا در مسابقه اول خود شکست خوردند و بی صبرانه منتظر کسب اولین برد خود هستند تا از حذف زودهنگام جلوگیری کنند. ترکیب دو تیم برای این مسابقه به شرح زیر است:

کلمبیا: اوسپینا، آریاس، باریوس، آگیلار، فالکائو، خامس رودریگز، کوادرادو، مینا، موجیکا، کوئینترو، سانچز

لهستان: شزنی، پازدان، بدنارک، گولارسکی، لواندوفسکی، رایبوس، کریکوویاک، برژینسکی، زیلنسکی، پیشژک، کووناکی

نیمه اول مسابقه خیلی از لحاظ خلق موقعیت بازی جذابی از آب در نیامد، موقعیت های کمی روی دروازه ها شاهد بودیم و مسابقه متعادل پیگیری می شد با این تفاوت که در دقایق پایانی نیمه اول، میل و انگیزه کلمبیا برای یورش به سمت دروازه حریف بیشتر از لهستان بود.

یاران آبی پوش زمین مزد برتری نسبی چند دقیقه ای خود را گرفتند و در دقیقه ۴۰ به گل اول مسابقه رسیدند. یک کرنر ارسالی از جناح راست که کوتاه کار شد، به خامس رودریگز رسید، او با یک سانتر عالی روی دروازه بازیکنان تیمش را صاحب فرصت کرد و ضربه سر یری مینا در دقیقه ۴۰ بازی را به نفع کلمبیا کرد.

این خبر به روز می شود..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ لهستان ۰-۱ کلمبیا؛ یری مینا با ضربه سر دروازه لهستان را باز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..