تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیرو: می خواهیم صدرنشین گروه شویم؛ نباید مراکش را دست کم بگیریم

سرمربی اسپانیا از شاگردانش خواسته تیم مراکش را دست کم نگیرند. 

به گزارش شما نیوز ، فرناندو هیرو در نشست خبری خودش پیش از بازی فردا با مراکش از این تیم که با دو شکست از جام جهانی کنار رفته به عنوان حریفی خطرناک نام برد. 

هیرو به نقل از آس گفته:

هدف ما ارائه بازی خوب، کسب ۳ امتیاز و صدرنشینی است. می دانیم بازی سخت و پیچیده ای در انتظارمان است. مراکش حذف شده اما هنوز تیم خطرناکی است. اصلا نباید این تیم را دست کم بگیریم. البته که دوست داریم به عنوان صدرنشین صعود کنیم اما فعلا بازی به بازی پیش می رویم و به مرحله بعد فکر نمی کنیم. 

در هر بازی با هدف ارائه بازی خوب و کسب پیروزی وارد میدان می شویم. در جنبه های زیادی خوب کار کردیم اما دوست داریم بیشتر گل بزنیم. این جام نشان داده که فاصله بین تیم ها کمتر شده و همه تلاش زیادی برای کسب امتیاز می کنند. فکر می کنم این اتفاق خوبی برای فوتبال باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیرو: می خواهیم صدرنشین گروه شویم؛ نباید مراکش را دست کم بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..