تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود زیرنویس فارسی سریال Yellowstone

زیرنویس سریال Yellowstone هماهنگ با تمام نسخه ها و آپدیت هفتگی دانلود زیرنویس فصل اول Yellowstone با لینک مستقیم

زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه : WEBRip | WEB-TBS

ژانر : درام | وسترن

امتیاز : ۸.۷/۱۰

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید …

خلاصه داستان :

Yellowstone، نام سریالی وسترن می‎باشد که توسط تیلور شریدان ساخته شده است. داستان سریال در مورد خانواده‎ای می‎باشد که به پرورش دام در مونتانا می‎پردازند. حال آنها باید با کسانی که قصد تصاحب زمین‎هایشان را دارند ، روبرو شوند. در این سریال، کوین کاستنر در نقش جان داتون (John Dutton) هنرنمایی می‌کند. داتون مسئول اداره بزرگترین مزرعه در ایالات متحده است که توسط همسایگان مرزی‌اش مورد هجوم واقع شده است. این سریال به بررسی دقیق نقش رسانه‌ها در آن دوران و همچنین حضور چشم‌گیر و پر از جرم و جنایت سرمایه‌گذاران و دلالان نفتی می‌پردازد.

خلاصه داستان انگلیسی :

.A ranching family in Montana face off against others encroaching on their land

فصل اول قسمت اول

دانلود زیرنویس فارسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود زیرنویس فارسی سریال Yellowstone»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..