تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود lockIO Premium 1.6 – برنامه امنیتی قفل اسمارت فون اندروید !

دانلود امروز 4+

تاریخ انتشار یکشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.6

دوست داشتن 1

lockIO: Password Power Off, Applock & Vault v1.6 [Premium] – اپلیکیشن امنیتی قفل اسمارت فون اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.49 دلار برای اولین بار در ایران

برقراری امنیت اطلاعات و جلوگیری از دسترسی غیر قانونی به دستگاه هوشمند یکی از نکاتی است که تمامی کاربران به آن اهمیت می دهند و در این راستا سعی می کنند از بهترین ابزار امنیتی در این زمینه استفاده نمایند. یکی از اولین اقداماتی که دزدان دستگاه های اندرویدی پس از سرقت انجام می دهند خاموش کردن دیوایس می باشد که از هر گونه ردیابی موبایل از راه دور جلوگیری می نمایند. تا کنون ابزار های امنیتی مختلفی برای متوقف سازی هر گونه ورود غیر مجاز طراحی و روانه بازار شده اند که قصد معرفی یکی از بهترین ان ها را داریم. lockIO: Password Power Off, Applock & Vault Premium عنوان یک اپلیکیشن کامل و بدون نقص برای قفل اسمارت فون و جلوگیری از هر گونه ورود غیر مجاز می باشد که توسط Locking Partners توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات بالا اشاره کردیم یکی از مهم ترین قابلیت های این استارت اپ قفل دکمه پاور می باشد؛ به گونه ای که سارقان دیگر نمی توانند دستگاه هوشمند شما را خاموش کنند. لیست برنامه های مهم خود را مشخص کنید و تنها با یک اشاره تمامیشان را قفل نمایید. همچنین این اپلیکیشن خاص یک فضای امنیتی بی نظیر را برای کاربران فراهم می کنند که کاربران می توانند در آن تصاویر و فایل های ویدئوییشان را مخفی سازند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه lockIO: Password Power Off, Applock & Vault اندروید :

قفل کردن دکمه پاور برای جلوگیری از خاموش کردن غیر مجاز اسمارت فون صدا و لرزش هنگام ورود و وارد کردن اشتباه الگو قفل کردن برنامه ها به وسیله رمز عبور مخفی کردن تصاویر، فیال های ویدئویی و یادداشت های شخصی خود امکان استفاده از پین کد و یا الگو برای محافظت از اطلاعات تنظیمات پیشرفته امنیتی محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن lockIO: Password Power Off, Applock & Vault با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.49 دلاری خود امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.6 :

* بهبود توانایی و رفع مشکلات برنامه

lockIO Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود lockIO Premium 1.6 – برنامه امنیتی قفل اسمارت فون اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..