تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ستاره ملی پوش استقلالی می شود زیرا …

حتی قبل از آغاز جام جهانی هم گفته می‌شد که امید ابراهیمی با یک تیم قطری به توافق رسیده و بعد از جام جهانی به لیگ ستارگان قطر خواهد رفت. اما استقلالی‎ها معتقد بودند که او این تیم را ترک نخواهد کرد. ابراهیمی هم در این باره هیچ حرفی نزد و روی بازی‌های تیم ملی تمرکز کرد. اما درخشش او در رقابت‌های جام جهانی نگرانی‎ها را بابت جدایی او از استقلال بیشتر کرده است.

حالا ممکن است پیشنهادهایی از اروپا هم برسد و کمتر هوادار استقلال به ماندن او در این تیم امیدوار است. اما نصراله عبدالهی سرپرست استقلال چنین عقیده‌ای ندارد و برای ماندن ابراهیمی در استقلال یک دلیل مهم و موجه دارد! او می‌گوید:

«ان‌شاء‌الله امید هم می‌ماند. برای بازیکنان بازی کردن در ایران بهتر است. امید ازدواج کرده و رفتن به خارج از کشور برای او خیلی آسان نیست!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ستاره ملی پوش استقلالی می شود زیرا …»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..