تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید جدید “استقلال” یک فرصت طلب واقعی

هت تریک در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان، نام روح الله باقری را بر سر زبان‌ها انداخت. مهاجم فصول گذشته سیاه جامگان، پدیده و مس کرمان با شم بالای گلزنی و فرصت طلبی خود، می‌تواند خرید خوبی برای تقویت خط حمله استقلال باشد. باقری که فصل گذشته بدون شک یکی از بهترین بازیکنان لیگ یک بود، با به ثمر رساندن ۱۲ گل، در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ دسته اول قرار گرفت.

روح الله باقری فصلی در خشان را در خوبه به خونه سپری کرد؛ بدون شک او در دوران حضور در این تیم ستاره خونه به خونه بودو نزد هواداران این تیم بسیار محبوب شد وی در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران در برابر استقلال خوزستان در حالی یک خونه به خونه بر صفر عقب بود؛ توانست هت ریک کند و یک تنه خونه به خونه را به فینال ببرد اما در آن بازی با دریافت کارت زرد بازی نهایی مقابل استقلال تهران را از دست داد؛ که در نهایت استقلال قهرمان شد.

در پی درخشش باقری در تیم خونه به خونه مورد توجه وینفرد شفر سرمربی استقلال قرار گرفت؛ وی سرانجام در خرداد ماه ۱۳۹۷ با قراردادی سه ساله به عضویت تیم استقلال تهران درآمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید جدید “استقلال” یک فرصت طلب واقعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..