تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی نسل نوجوان و‌جوانان با آرمان های انقلاب و امام/تحکیم زیر ساخت فکری و اعتقادی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر آشنایی نسل سوم و‌چهارم با مبنا و اصول و آرمان های انقلاب و رهبری و نظام گفت: باید زیر ساخت فکری را با ارائه محتوا و روش درست تحکیم ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن حسن زاده در همایش فصلی فرمانده حوزه‌ها و مدیران تعلیم و تربیت و فرهنگی اجتماعی بسیج دانش آموزی استان سمنان در مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد در سخنانی با خداقوت به زحمت‌کشان در عرصه بسیج دانش آموزی و تبریک برای خدمت در سنگری که مهمترین جبهه‌ها و سنگرهاست وی وی با بیان چرایی اهمیت دانش آموزی افزود: دانش آموزی مهمترین و اثرگذار‌ترین و اثر پذیرترین قشر جامعه هستندو امام راحل و رهبری انقلاب این قشر را آینده سازان مملکت می‌نامند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه رهبری انقلاب در بیانات خود تاکید فرمودند: سرنوشت انقلاب دست جوانان است گفت: این قشر اثرپذیر هم هستند چرا که دانش آموز نوجوان و جوان را می‌توان در ذهن و فکر و شخصیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی شکل دهیم.
وی با اشاره به وظیفه امروز ما افزود: آنچه می‌تواند سرنوشت نظام را رقم بزند و می‌تواند سرنوشت جهان اسلام را رقم بزند و این مهم است که نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت از جایگاه مهمی برخوردار است که امروز اثرگذاری انقلاب را در منطقه می‌بینیم.
حسن زاده با بیان اینکه موقعیت انقلاب و کشور و خود را باید درک کنیم تا برنامه خوبی داشته باشیم تا انقلاب به هدفش برسد بیان کرد: رهبری انقلاب تاکید دارند امروز در یک جبهه گسترده‌تر و متنوع‌تر دشمنان حضور دارند که کج فهم‌ها را داریم که موضع گیری درستی ندارند و باید افرادی تربیت کنیم که خوب موقعیت انقلاب و کشور و جوانان را درک کنند.
وی با مطرح کردن این پرسش که چرا جوانان ما موسم می‌سازند، اما نمی‌تواند خودرو بسازند عنوان کرد: علت نداشتن فهم درست از هوش سرشار جامعه است که چگونه عمل کنیم و تراز در تربیت انقلابی است که در هر وضعیت و سن و قشر جامعه درگ و فهم و برداشت صحیحی از جایگاه خودش کشور و جامعه و‌جهان اسلام داشته باشد که این مهم است.
حسن زاده با تاکید بر نیاز در جهت تلاش ایجاد زیر ساخت فکری محکم در جامعه گفت: در روز قدس و ۲۲ بهمن جمعیت زیادی می‌آیند که بخش قابل توجه آن‌ها جوانان و نوجوانان هستند و این‌ها نسل سوم و چهارم انقلاب به بعد هستند که دو پیام دارد که هر وقت بحث اصل نظام و اسلام و انقلاب است مردم خوب عمل می‌کنند و تشخیص درست دارند و جوانان می‌آیند.
وی علت ناراحتی استکبار را حضور جوانان و نوجوانان در صحنه در چهل سالگی انقلاب بیان کرد و افزود: امروز فرهنگ انقلاب و مردم انقلابی تکثیر شده که طبق آمار حداقل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر به صحنه می‌آیند و رهبری با این دید و نگاه تاکید دارند نسل سوم و چهارم امید بخش‌تر از نسل اول انقلاب هستند و این پاسخ به کسانی است که دم از ناامیدی می‌زنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه رهبری در بیانات خود نسل اول را با احساسات انقلابی و مقدس به میدان آمدند و این احساسات و شور انقلابی مقدس است، اما شرطش زیر ساخت فکری داشتن است که برخوردار نبودند و کسانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند بعد اظهار ندامت کردند، اما جوان امروز امید بخش‌تر و موثرتر است به شرط آنکه ایمان و انگیزه درست او حفظ شود.
وی با بیان اینکه نسل جوان ما پای کارند و نباید تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار گیرند گفت: دشمن در عملیات روانی تلاش دارد زیر ساخت فکری را تحت تاثیر قرار دهد و تثبیت و استحکام زیر ساخت فکری مستحکم ۵۰ سال آینده را تضمین می‌کند و این بدان معناست که عملیات روانی هر چه سنگین شود از آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری دست بردار نیستند و این آرمان‌ها از اسلام ناب و‌آیات قرآن گرفته شده است.
وی با تاکید بر آشنایی نسل سوم و‌چهارم با مبنا و اصول و آرمان‌های انقلاب و رهبری و نظام افزود: باید زیر ساخت فکری را با ارائه محتوا و روش درست تحکیم ببخشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی نسل نوجوان و‌جوانان با آرمان های انقلاب و امام/تحکیم زیر ساخت فکری و اعتقادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..