تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارلوس کی‌روش:برای رویاهای‌مان می‌جنگیم

صراط:

سرمربی تیم ملی در سئوال اول باید به پرسشی درباره خلق شگفتی توضیح می داد. او در ابتدا گفت:«برای تیم ملی افتخاری است که فردا هنوز زنده ایم و برای رویای مان می جنگیم. تلاش می کنیم که به دور دوم صعود کنیم.باید بگویم که نه فقط پرتغال نامزد قهرمانی جام است که یکی از محبوبترین هاست برای قهرمانی جام.مسعود برای تان می گوید که چقدر آماده ایم برای بازی شرافتمندانه. اینکه با یک خاطره خوش در جام می مانیم.می خواستم از طرف تیم ملی از روسیه تشکر کنم. خیلی خوب است که در دو بازی اول در خانه بازی کردیم و می خواهم از آنها سپاسگذاری کنم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آیا ایران با تمام تلاش می آید برای بردن؟ «خبرنگار پرتغالی اصطلاحی به کار برد که در آن حرف از درندگی بود و کی روش خیلی سریع با همان ادبیات پاسخ داد.«فرناندو با بازیکنان درنده خطرناکی می آید که ممکن استخیلی خطرناک گاز بگیرند. ما همان فلسفه همیشه خودمان را داریم. ما به رقبا احترام می گذاریم، واقع بین هم هستیم که در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا دنبال مچ پوینت مان هستیم.»

کی روش ادامه داد:«من ۸ اسم از بازیکنان پرتغالی نام بردم که بازیکنانی از بهترین تیم های دنیا هستند.این تیم یک مربی خوب هم دارد. ما البته ارزش های فداکاری ، شجاعت و صداقت گذاشتیم . رهبر اصلی تیم ما خود تیم ماست. ما ستاره مان یک تیم است. من فقط باید از تیمم حرف بزنم که تلاش می کند بهترین باشد. جلوی اسپانیا خوب بودیم ولی بدشانسی آوردیم اما از مراکش امتیاز گرفتیم و حالا این آخرین شانس ماست. ما نیامدیم که بازنده های خوب باشیم. آمدیم بجنگیم که بهتر باشیم. بهترین تیم.»

سرمربی تیم ملی که ظاهرا هنوز از دست داور بازی با اسپانیا ناراحت است در این باره می گوید:«همیشه مربی ها درباره داوران حرف می زنند ، وقتی حرف بزنیم، کاسه کوزه ها سرم می شکند. کمتر پیش می آید در چنین جمع زیبایی حرف بزنم . فوتبال برای مردم است. گروهی روشنفکر در پشت صحنه برای فوتبال تصمیم نگیرند. در بازی با آرژانتین مان ۴ سال قبل ما اسیر داوری شدیم و سیستم ویدئویی نبود ولی این بار سیستم ویدئویی وجود داشت و باز اشتباه رخ داد. من می خواهم بدانم که واقعیت چیست. اگر لازم باشد درباره داوری مشکلی دارید، به فیفا بنویسید. ما نوشتیم گفتند بعدا جواب می دهیم. ما فردا بازی داریم. باید بدانیم چه کسی دارد بازی را داوری می کند. اگر با ویدئو اشتباه می کنید دیگر انسانی نیست. مردم حق دارند بدانند قوانین بازی به چه صورت است و چه اتفاقاتی می افتد.نمی شود دخترت بیاید خانه بعد دو دل باشی که شاید باردار است یا خیلی باردار است! »

کی روش درباره رونالدو هم گفت:«اینجا دوستان پرتغالی هستند و نمی توانم نظرم درباره رونالدو را بگویم. این بازی ما سخت تر از دو بازی دیگر است. حتی بازی با پرتغال جلوی رونالدو برای خیلی از شاگردانم یک رویا بود. ما برابر یک تیم عالی برای رویاهای مان می جنگیم. ما هیچ چیزی برای باختن نداریم. پس از بازی لذت می بریم. اگر پرتغال این قدر قوی نبود حتما نمی توانست از سد تیم خوب مراکش بگذرد!»

خبرنگار پرتغالی درباره تجربه کی روش درباره جام جهانی پرسید؟ کی روش گفت:« فردا دنیا می داند که قرمز و سبز در زمین حضور خواهند داشت و مردم می بینند چه اتفاقی می افتد. فردا در پرتغال همه می دانند دوستان دوست هستند. این یک بازی جدی است با دوستانم . ما باید وفادار به حرفه مان باشیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارلوس کی‌روش:برای رویاهای‌مان می‌جنگیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..