تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"عصب داعش" به هلاکت رسید

اداره پلیس عراق از کشته شدن سرکرده برجسته داعش و پنج تن از همراهانش در شهرستان الشرقاط واقع در شمال بغداد خبر داد.

گروه بین الملل - اداره پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی ابوسلام را که در عملیات انفجارها و آدم‌ربایی نقش به‌سزایی داشت "عصب داعش" نام‌گذاری کرده بودند و به هلاکت رسیدن وی را به مثابه شکست دادن گروهک‌های پنهان در استان صلاح‌الدین دانستند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایت النشره، اداره پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی در عملیاتی ویژه و با تکیه بر داده‌های اطلاعاتی دقیق موفق شدند ابو سلام العراقی، مغز متفکر گروه تروریستی داعش را به همراه پنج تن از همراهانش که در یکی از تونل‌ها در جزیره الشرقاط پنهان شده بود، به هلاکت برسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"عصب داعش" به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..