تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های امدادی و اورژانس در اربعین 97 برگزار شد

گروه جامعه ــ جلسه هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های امدادی و اورژانس در بازه زمانی مراسم اربعین امروز یکشنبه در وزارت کشور برگزار شد. برگزاری جلسه هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های امدادی و اورژانس در اربعین ۹۷ ‌به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ دستور کار جلسه هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های امدادی و اورژانس که به ریاست شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) برگزار شد، بررسی اعطای تسهیلات خاص در اعمال محدودیت‌های ترافیکی جهت تردد خودرو‌های خدمات رسان امدادی و اورژانس، طراحی برچسب واحد، تعیین و جانمایی مسیر‌های مناسب عبور اضطراری خودرو‌های امدادی و اورژانس و برنامه ریزی تشکیل سامانه EOC مشترک برای هماهنگی ارتباطی در استان‌های هدف بود.

حیدری در این جلسه اظهار کرد: براساس تجربیات گذشته این جلسه را ترتیب دادیم تا مشکلات را برطرف و شرایط تردد زائرین اربعین را تسهیل کنیم.یکی از مسائل متمرکز شدن کلیه خدمات بهداشت و درمان و امدادی با هدف وحدت رویه و توزیع مناسب و سریع امکانات در زمان حادثه است.

حیدری ادامه داد: در زمان اعمال محدوده ترافیکی ضرورت دارد قبل از اجرا، نیروی انتظامی با اورژانس هماهنگی لازم را به عمل آورد تا اورژانس امکانات خود را در آن محدوده مستقر نماید. این دو موضوع در قالب دو طرح در کمیته بهداشت و درمان و کمیته امنیتی و انتظامی بررسی و برای تایید نهایی به دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین منعکس می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: تعیین برچسب واحد برای موکب داران، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان به منظور تسهیل در تردد و همکاری پلیس راهور با آن مجموعه‌ها است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های امدادی و اورژانس در اربعین 97 برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..