تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنویسید و صدا تحویل بگیرید / دستگاه هوشمندی که هر متنی را با صدای بلند می خواند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دستگاه خوانشگر متن هوشمند جزو ابزارهایی است که می تواند در هنگام حضور در همایش ها و یا حتی وقتی مشغله دارید کاربردی باشد. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو، گجت 350 دلاری خوانشگر متن موسوم به "SpeakSee Portable" یک دستگاه کاربردی است که می تواند متن ها را به سرعت خوانده و به سولت قرائت کند. 

درواقع این محصول برای مواقعی که فرد نیاز به یک ارائه صوتی دارد بسیار کاربردی است. از سوی دیگر، این محصول با 95 درصد دقت، متن های مکتوب را قرائت می کند، که این موضوع، یک نکته بسیار مثبت است.

کاربران می توانند با استفاده از میکروفن های هوشمند و قابل حمل  مذکور، مکالمات مکتوب را نیز به صورت کامل ضبط و پخش کنند. حتی این دستگاه هر سخنران را با نام و رنگ متفاوت نشان می دهد. 

افزون بر این، می توانید به راحتی محصول مذکور را به تلفن، تبلت و یا هر نوع وسیله دیگری متصل کرده و متن را در قالب فایل صوتی تحویل بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنویسید و صدا تحویل بگیرید / دستگاه هوشمندی که هر متنی را با صدای بلند می خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..