تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت باعث پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه شهرستان بندری کنارک در جلسه هم اندیشی که با حضور علما، ریش سفیدان و جوانان بخش «زرآباد» در محل بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در ایران اسلامی وحدت میان شیعه و سنی به معنای واقعی وجود دارد و همین مسئله سدی بر سر راه دشمنان نظام است.

وی افزود: علما، معتمدین، ریش سفیدان و مسئولان می‌تواند با همکاری یکدیگر در رفع مشکلات موجود نقش به سزایی ایفا کنند.

امام جمعه کنارک با اشاره به امنیت موجود در استان سیستان و بلوچستان افزود: اگر امنیت در هر منطقه‌ای تثبیت شود رشد و پیشرفت متعاقب آن به وجود خواهد آمد.

بخشدار «زرآباد» نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه، اظهار داشت: در نوروز امسال گردشگران و مسافران زیادی از جاذبه‌های گردشگری بخش «زرآباد» به ویژه نوار ساحلی و باغات کشاورزی دیدن کردند.

عبدالمجید احلال زهی افزود: «زرآباد» در ۴ بخش، کشاورزی، صیادی، گردشگری و منابع انسانی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی خواستار راه اندازی مرکز مطالعات کشاورزی در بخش «زرآباد» شد.

امام جمعه اهل سنت شهر «زرآباد» نیز در این جلسه، گفت: تا زمانی که وحدت میان شیعه و سنی وجود داشته باشد دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام ما وارد کنند.

مولوی عبدالملک مهروزهی ادامه داد: بسیاری از مشکلات را می‌توان با مدیریت صحیح رفع کرد.

انتهای پیام/ع

بسیاری از مشکلات را می‌توان با مدیریت صحیح رفع کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت باعث پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..