تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از کالای ایرانی زمینه رونق اقتصادی است

حمایت از کالای ایرانی زمینه رونق اقتصادی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند ظهر امروز در همایش اصناف و بازار در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ویژگی‌های بازاریان و اصناف در اقتصاد جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بازاریان استان بوشهر همواره در جامعه اسلامی نقش تاثیرگذار داشته‌اند که در این پیروزی و تداوم انقلاب و دفاع مقدس نقش بازاریان استان بی بدیل بود.

استاندار بوشهر افزود: اصناف در پیروزی انقلاب، تداوم آن، دوران دفاع مقدس و اینک نیز در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی، انقلابی‌گری را از دیگر ویژگی‌های اصناف دانست و تصریح کرد: بازاریان در مقابله با جنگ‌های اقتصادی و روانی دشمن جایگاه تاثیرگذاری دارند که باید در این عرصه همانند دیگر عرصه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

استاندار بوشهر حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار امسال باید در عرصه تولید، توزیع و مصرف مورد توجه عملیاتی شدن قرار بگیرد چراکه حمایت از کالای ایرانی زمینه رونق اقتصادی و مشکلات گوناگون در این عرصه برطرف می‌کند.

گراوند با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از صدمات وارده به اقتصاد جامعه، قاچاق کالا است که مبارزه با این مهم در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

وی، با بیان اینکه قاچاق کالا اقتصاد سالم جامعه را تهدید می‌کند تصریح کرد: برای مقابله با سیاست‌های دشمن در عرصه جنگ اقتصادی، بازاریان ضمن توجه بیشتر به تولید و حمایت از کالای داخلی باید از ورود و عرضه کالای قاچاق جلوگیری کنند، زیرا این پدیده بازار سالم را تهدید می‌کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در جنگ اقتصادی دشمن کسانی می‌توانند وارد عرصه شوند که سالم سازی بازار و انقلابی عمل کردن را مورد توجه قرار دهند تا بتوان از این گردنه اقتصادی همانند دیگر گردنه‌ها عبور کنیم.

انتهای پیام/م

بوشهر| حمایت از کالای ایرانی باید در عرصه تولید، توزیع و مصرف مورد توجه قرار گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از کالای ایرانی زمینه رونق اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..