تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف بیش از حد برق قم را به خاموشی وادار کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ظهر امروز با حضور مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم و جمعی از مدیران اجرایی و بانکی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با تأکید بر کسری برق موجود در استان قم گفت: متوسط مصرف برق در استان از مرز 700 مگاوات عبور کرده و احتمال می‌رود امروز با خاموشی 20 مگاواتی در سطح شهر قم روبه‌رو شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز در این جلسه، با تأکید بر اهمیت حل شدن مشکل بدهی واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: مطالبات واحدهای تولیدی نباید لطمه و اثر سوء به تولید و دستمزد کارگران داشته باشد.

مصطفی کاویانی با اشاره به‌ضرورت جلوگیری از رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی یادآورشد: مطالبات واحدهای تولیدی باید از طرف‌های بدهکار دریافت شده و از تعطیلی و رکود این قبیل واحدها جلوگیری شود.

طیبی نژاد با بیان حل شدن مسئله کسری آب در شهرک صنعتی قنوات بیان کرد: مسئله کسری آب در شهرک صنعتی قنوات با تعامل با شهرداری قم و تأمین اعتبار یک‌میلیاردی حل‌شده است، با بازنگری در این طرح هزینه‌های جانبی به 200 میلیون تومان کاهش پیداکرده است.

وی ادامه داد: مسیر دسترسی به شهرک صنعتی قنوات با احداث پل روگذر در آینده‌ای نزدیک حل‌شده و مسیر دسترسی به این شهرک بدون مشکل خاصی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با تأکید بر تأمین ورودی شهرک صنعتی قنوات عنوان کرد: برای احداث نمایشگاه و بازارچه کالا و محصولات شهرک صنعتی قنوات هماهنگی و تعاملاتی باید بین سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی و شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شود.

مهدی آهنین‌پنجه با اشاره به اطلاع‌رسانی قبلی در خاموشی شهرک‌های صنعتی استان به دلیل کسری در تأمین برق موردنیاز اضافه کرد: برنامه خاموشی در شهرک‌های صنعتی از قبل به شرکت شهرک‌های صنعتی اطلاع داده می‌شود تا مشکلی برای این واحدها به وجود نیاید.

وی با ناگزیر دانستن خاموشی برق در استان قم تأکید کرد: تلاش شرکت توزیع برق استان بر عدم خاموشی بوده اما با توجه به عبور از حد 700 مگاوات خاموشی در برخی مناطق استان قم نا گریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در ادامه جلسه، با اشاره به کمبود گاز در شهرک صنعتی قنوات تأکید کرد: مسئله کمبود گاز با تکمیل رینگ‌های جدید در آینده‌ای نزدیک حل‌شده و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

امیر طیبی نژاد مشکل کسری برق در شهرک صنعتی قنوات را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی قنوات نیز با توجه به نوسانات و کمبود توان برقی کشور بوده و گزیری در این زمینه نیست.

وی با تأکید بر وجوب اطلاع‌رسانی‌های قبلی در خاموشی برق شهرک‌های صنعتی ابراز کرد: باید برای خاموشی برق در شهرک‌های صنعتی اطلاع‌رسانی‌های قبلی داده شود چراکه برخی از تجهیزات موجود در شهرک‌های صنعتی بسیار حساس و قابل استهلاک بالایی‌اند.

انتهای پیام/ح

احتمال خاموشی برق در استان قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف بیش از حد برق قم را به خاموشی وادار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..