تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاصه و نتیجه دیدار انگلیس و پاناما

خلاصه و نتیجه دیدار انگلیس و پانامابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در دومین بازی از دور دوم رقابت های گروه G جام جهانی 2018 روسیه، تیم های ملی فوتبال انگلیس و پاناما در ورزشگاه نیژنی نووگورود به مصاف هم رفتند که در پایان سه شیرها با نتیجه پرگل شش بر یک از سد شاگردان اسکار رامیرز گذشتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب انگلیس:

جردن پیکفورد، کیل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جسی لینگارد(واردی) جردن هندرسون، هری کین(دلف) رحیم استرلینگ، کیران تریپیئر(دنی رز) اشلی یانگ، روبن لوفتوس- چیک

ترکیب پاناما:

جیمی پینه دو، میشل موریلو، فیدل اسکوبار، رومن تورس، گابریل گومز(آرویو)بلاس پرز، ادگار بارناس(بالوی) آرماندو کوپر، اریک دیویس، آنیبال گودوی(آویا) خوزه لوئیز رودریگوئز

این بازی از همان دقایق ابتدایی با حملات مداوم انگلیس آغاز شد و جان استونز دقیقه 8 نخستین گل این تیم را به ثمر رساند. فوتبال شناور شاگردان گرت ساوت گیت و کم تجربگی پانامایی ها سبب شد تا در نهایت انگلیس نیمه اول را با پیروزی پنج بر صفر پشت سر بگذارد و بهترین نتیجه تیم های حاضر در جام بیست و یکم در پایان نیمه اول این رقابت ها را به دست آورد. هری کین(22 پنالتی و 45- پنالتی) جسی لینگارد(36) و جان استونز(40) دیگر گل های انگلیس تا پایان نیمه اول را به ثمر رساندند. 

نیمه دوم این بازی هم با برتری مطلق انگلیسی ها آغاز شد و هری کین در دقیقه 62 توانست ضمن هت تریک در این دیدار و صعود به صدر جدول گلزنان جام جهانی 2018 روسیه، اختلاف 2 تیم را به 6 گل افزایش دهد. در ادامه عطش شاگردان ساوت گیت برای گلزنی فروکش کرد و پاناما با استفاده از این امر موقعیت هایی روی دروازه جردن پیکفورد خلق کرد. 

فیلیپه بالوی، بازیکن تعویضی این تیم در دقیقه 78 نخستین گل پاناما در این بازی و اولین گل تیمش در تاریخ جام جهانی را به ثمر رساند تا  هواداران مردان کانال(لقب پاناما) با وجود شکست سنگین در این بازی به شدت خوشحالی کنند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم‌های انگلیس -پاناما در جام جهانی ۲۰۱۸

هری کین گل خود را پس گرفت

در نهایت این بازی با نتیجه 6 بر یک به اتمام برسد. انگلیس با این پیروزی در کنار صعود به صدر جدول گروه و قطعی کردن حضورش در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد بهترین نتیجه در این دوره از مسابقات را هم کسب کند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

انگلیس 6 - پاناما 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاصه و نتیجه دیدار انگلیس و پاناما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..