تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ابزاری که در جام جهانی به کمک فوتبالیست‌ها می‌آید تا دستبندی که فکرتان را می‌خواند

گجت‌هایی که به کمک فوتبالیست‌های جام جهانی می‌آیدبه گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اختراعات محققان در سراسر جهان است که سبب آسان شدن زندگی افراد و بازشدن دریچه‌های جدیدی از علمی و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

گجت‌های  مناسب برای فوتبالیست‌ها

امروز تب‌وتاب جام جهانی، تمام توجهات را به فوتبال معطوف کرده است برای فوتبالیست‌ها گجت‌های متفاوتی طراحی شده‌اند برای مثال به تازگی گجتی طراحی شده که با قرار گرفتن بر روی ساق پای فوتبالیست اطلاعات فوتبالی را به تلفن همراه ارسال می‌کند و این گجت قابلیت دارد که   اطلاعات مربوط به تعداد ضربه‌هایی که به توپ زده شده و همچنین کیلومتر دویده شده توسط فوتبالیست را به مربی اطلاع دهد.

یکی دیگر از این گجت‌ها که در ورزش‌های بسیار زیادی کاربرد دارد ابزار هوشمندی است که بر روی بدن دروازه‌بانان بسته می‌شود و مسافتی که دروازه‌بان شیرجه زده و همچنین پرش‌ها و عکس‌العمل‌های سریع او را محاسبه می‌کند.

همچنین گجت معروفی که در بسیاری از لیگ‌های معتبر فوتبالی جهان به کار می‌رود می‌تواند ضربان قلب و معیارهای مختلف بدنی  را بررسی کند ؛ این گجت اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند و برای مربی می‌فرستد.

یکی دیگر از این وسایل  شتاب و گزارش کامل بازی یک فوتبالیست را در اختیار او قرار می‌دهد، این محصول که فعالیت فرد را در طول یک بازی مورد بررسی قرار می‌دهد به جی‌پی‌اسی متصل است و در پایان بازی گزارش کامل عملکرد در اختیار فوتبالیست قرار می‌گیرد.

پیراهنی که اجازه نمی‌دهد، سرطان بگیرید

محققان موفق به تولید پارچه‌ای شدند که می‌تواند به کمک فیلترهای ضد آلایندگی هوا را تمیز کنند، ویژگی‌های مخصوص این پیراهن و سنسورهای ضد آلایندگی‌ که در جیب آن طراحی شده آلاینده و ذرات موجود در هوا را دریافت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که ذرات سرطانی مجرای تنفسی را تحت اختیار خود دربیاورند.

به کمک این دستنبد افکار دیگران را بخوانید

به تازگی دستبندی طراحی شده است که قابلیت خواندن فکر کاربران را دارد، این دستبند به فناوری هوشمندی مجهز است که به کمک آن می‌توان فکر و ذهن کاربران را شناسایی کرد؛ سازندگان این دستبند می‌گویند هنگامی که به موضوعی فکر کنید این دستبند آن را عملیاتی می‌کند برای مثال با مشت کردن دست و فکر کردن به باز کردن آن دست پس از چند ثانیه به صورت مجازی باز می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ابزاری که در جام جهانی به کمک فوتبالیست‌ها می‌آید تا دستبندی که فکرتان را می‌خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..