تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی تکان‌دهنده از جنایت ائتلاف متجاوز سعودی در یمن!

ویدئویی تکان‌دهنده از جنایت ائتلاف متجاوز سعودی در یمن!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری "انصارالله" یمن، پس از حمله وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه وادی لیه واقع در الظاهر صعده، ویدئویی تکان دهنده از این جنایت هولناک را منتشر کرد که در آن پیکر شهدای یمنی که برخی از آنها به شدت از هم متلاشی شده را به تصویر کشید. لحظاتی دردناک با هر نظر به آنها سرشت غیر انسانی سعودی ها در ذهن تداعی می شود.

گفتنی است شب گذشته نیروهای یمنی نیز در پاسخ به گوشه ای از جنایات ائتلاف سعودی دو نفربر حامل نیروهای مزدور سعودی را در تعز مورد هدف قرار دادند که به دنبال آن مزدوران به هلاکت رسیدند. همچنین بنا بر اعلام المسیرة یکی از کامیون‌های نفتکش آنها نیز در الدریهمی نیروهای یمنی به آتش کشیده شد.

در ادامه ویدئویی تکان دهنده از پیکر شهدای یمنی در شهر الظاهر را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

رسانه سعودی مدعی سرنگونی پهپاد انصارالله یمن در الحدیده شد

انتهای پیام/

برگی دیگر از جنایات ائتلاف متجواز سعودی در یمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی تکان‌دهنده از جنایت ائتلاف متجاوز سعودی در یمن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..