تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی معافیت مالیاتی مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی معافیت مالیاتی مناطق آزاد در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شما نیوز ،زهرا سعیدی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی با حضور مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی اظهار کرد: در این جلسه موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت و نظرات کارشناسی درباره معافیت یا عدم معافیت مناطق آزاد اقتصادی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده مطرح شد و مقرر شد بررسی نهایی در این رابطه در جلسه آینده کمیسیون اقتصادی صورت گیرد.

وی افزود: موضوع تسری ماده 217 قانون مالیات‌های مستقیم در رابطه با درصد پاداش وصولی سازمان امور مالیاتی از کل وصولی‌ها نیز از دیگر مباحث مطروحه در نشست امروز کمیسیون اقتصادی بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی معافیت مالیاتی مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..