تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران دنبال طلسم‌شکنی مقابل رونالدو؛ ابرستاره در تله کی‌روش

مهم‌ترین وظیفه بازیکنان تیم ملی مقابل پرتغال، مهار رونالدو است. کاری که بازیکنان اسپانیا و مراکش از پس آن برنیامده‌اند. 

به گزارش شما نیوز ، برای همه‌ تیم‌های گروه B جام‌جهانی بزرگترین دغدغه این جام مهار کریس رونالدوی آماده بوده است. دغدغه‌ای که دو تیم گروه نتوانستند آن را برطرف کنند و حالا نوبت ایران است که یا از پس این کار مهم بربیاید یا قربانی سوم ابرستاره پرتغالی‌ها باشد. سابقه ایران در مهار ستاره‌ها کمی نگران‌‌کننده است و همین پیشینه نگرانی‌ها را برای بازی با پرتغال بیشتر می‌کند.

تیم ملی ایران در بازی با تیم‌هایی که ستاره داشته‌اند نتوانسته است دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد.  در جام‌جهانی قبل در بازی مقابل مسی و ادین ژکو این اتفاق افتاد. تیم ملی ایران برنامه‌های زیادی برای مهار مسی در بازی اول داشت اما در نهایت در دقیقه ۹۰ اتفاقی که نباید افتاد و او دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. در بازی سوم مقابل بوسنی هم ادین ژکو طعم گلزنی به ایران را چشید. البته این اتفاق فقط مختص به بازی‌های رسمی نیست و در بازی‌های دوستانه هم این اتفاق افتاده است. مثلا در بازی دوستانه با سوئد که زلاتان گلزن حریف بود. در این جام‌جهانی هم دیه‌گو کاستا که ستاره اسپانیا و گلزن این تیم مقابل پرتغال بود با وجود تمام مراقبت‌ها و عملکرد دفاعی تیم ملی توانست زهرش را به ایران بزند و دروازه بیرانوند را باز کند.

حالا کی‌روش به دنبال این است تا تیمش بتواند برای اولین بار یک ستاره را متوقف کند. ستاره‌ای که از شانس کی‌روش و شاگردانش این روزها بیش از هر زمان دیگری توقف‌ناپذیر ظاهر شده است و مهار او، سرانجام داستان تلخ تقابل ایران و گل خوردن ستاره‌های بزرگ رقیب را به پایان می‌رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران دنبال طلسم‌شکنی مقابل رونالدو؛ ابرستاره در تله کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..