تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از آزار جنسی دختران ایرانشهر از زبان رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: در مورد حادثه ایرانشهر آماری که اعلام کردند واقعی نبود و آنچه که به صورت رسمی به ما تا این لحظه گزارش شده و شکایت کرده‌اند، 4 مورد بوده است.

آمار اعلام شده درباره حادثه ایرانشهر واقعی نبود

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه صد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران از آخرین اقدامات انجام شده درباره حادثه ایرانشهر گفت و اظهار کرد: در مورد حادثه ایرانشهر باید بگوییم آن تعدادی که اعلام کرده‌اند واقعی نبود و طبق گزارش رسمی که تا این لحظه به ما اعلام شده است و شکایت رسمی کرده‌اند چهار مورد بوده است.

 البته در بازجویی از افراد ادعا شده است که موارد دیگری وجود دارد اما هنوز این موارد اثبات نشده است. همچنین قوه قضاییه اکنون مسئول کار است و باید موضوع را به صورت دقیق و سریع پیگیری کند تا با اقدام سریع، بازدارندگی ایجاد کنیم.

 باشد و این اقدام قطعا بازدارندگی خواهد داشت اما به طور مثال در مورد این موضوع 6 ماه تا 1 سال به طول می‌انجامد تا حکم صادر شود و این امر قدرت بازدارندگی خود را از دست می‌دهد و ممکن است برخی از افراد مدعی و طلبکار باشند.

وی تصریح کرد:" امیدواریم دستگاههای امنیتی، قضایی و انتظامی که مسئول پیگیری این موارد هستند با دقت و سرعت و جدیت ابتدا پیشگیری و بازدارندگی کنند و اگر اتفاقی افتاد با سرعت برخورد کنند که در جامعه امنیت بیشتری ایجاد شود.

وزیر کشور در خصوص تمهیدات لازم برای شادی مردم پس از فوتبال نیز افزود: به تمام استانها اعلام کردیم تا تمام ملاحظات اجتماعی، اخلاقی، امنیتی و خدماتی را در نظر بگیرند و استانداری ها و فرمانداری ها نیز بایستی جلسات لازم را برگزار کرده و ملاحظات لازم را در این خصوص رعایت کنند. هدف ما شادی مردم است و این که فرزندان یک ملت در سطح بین المللی ورزشی را ارائه کردند و این موضوع آرزوی آنها بود، مهم است. ان شاء الله نتایج خوبی در آینده به دست آوریم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از آزار جنسی دختران ایرانشهر از زبان رحمانی فضلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..