تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرچسوف: مهم نیست حریف ما اسپانیاست، پرتغال یا ایران

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی روسیه پس از دو پیروزی با ارزش برابر عربستان و مصر صعودش به یک هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کرد و فردا برای سرگروهی باید به مصاف اروگوئه برود. تیم اول این گروه با تیم دوم گروه B که در آن اسپانیا، پرتغال و ایران حضور دارند، خواهد رفت.

چرچسوف، سرمربی روسیه در نشست خبری بازی با اروگوئه گفت:« برای ما مهم نیست که در دور بعد به چه تیمی برخورد خواهیم کرد(اسپانیا، پرتغال یا ایران). خدای فوتبال در این مورد تصمیم می گیرد. واقعا به هیچ چیزی به غیر از بازی با اروگوئه فکر نکرده ایم.

این جام جهانی است و هر تیم باید برای بازی بعدی خود آماده باشد. ما هم مهیای بازی با اروگوئه شده ایم. آنها تیم بزرگی هستند و ما باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم تا نتیجه بگیریم. واضح است که ما راهی دور بعد شده ایم و بازی فردا یک بازی دستگرمی خوب برای دور یک هشتم نهایی خواهد بود با این حال ما باید پیروز شویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.»

چرچسوف ادامه داد:« سوارز و کاوانی؟ در بازی قبلی برابر محمد صلاح که یکی از بهترین مهاجمان کنونی دنیاست قرار گرفتیم و خط دفاعی ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. بازی فردا از هر لحاظ متفاوت خواهد بود و ما کاملا آماده هستیم. موفقیت ما در ابتدا به خودمان و سپس عملکرد حریف مان بستگی دارد.»

چرچسوف در انتها احتمال تغییرات زیاد در ترکیب اصلی را رد کرد و گفت:« درست است که صعود کرده ایم ولی قرار نیست در ترکیب اصلی تغییرات زیاد اعمال کنیم. تیم پزشکی توصیه هایی داشته تا به برخی استراحت بدهیم ولی این به منزله انقلاب در ترکیب ما نخواهد بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرچسوف: مهم نیست حریف ما اسپانیاست، پرتغال یا ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..