تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تومور مغزی گریبان فوتبالیست مشهور را گرفت

تومور مغزی فوتبالیست مشهوربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ انریکه مدافع سابق لیورپول که سابقه حضور در تیم‌هایی همچون رئال زاراگوزا و نیوکاسل را دارد در سال ۲۰۱۷ از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد. وی پس از دوره‌ای کوتاه در صفحه اینستاگرام خود خبر از بیماری اش داد و اعلام کرد که در حال مبارزه با تومور مغزی است.

انریکه نوشت: "ببخشید در چند وقت اخیر حضور نداشتم. سخت‌ترین هفته‌های زندگی ام را می‌گذراندم. در طول یک ماه، متوجه شدم که یک تومور مغزی نادر به سراغ من آمده و مجبور به جراحی و بیرون آوردن آن بودم. اکنون در حال ریکاوری هستم. زندگی گاهی دشوار است."

هواداران لیورپول به حمایت از انریکه مدافع سابق ۳۲ ساله خود پرداختند و در شبکه‌های اجتماعی برای او آرزوی سلامتی کردند.

بیشتر بخوانید: فوتبالیست مشهور از جام جهانی جا ماند! مرگ یک طرفدار فوتبال در آپارتمان فوتبالیست مشهور! +تصاویر

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتبال انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تومور مغزی گریبان فوتبالیست مشهور را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..