تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای ملى پوش ایرانى پای تاریخى‌ترین روز پیکه

امضای ملى پوش ایرانى پای تاریخى‌ترین روز پیکهبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملى فوتبال ایران در حالى در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ به مصاب تیم ملى فوتبال اسپانیا رفت که على رغم تلاش هاى بى شمار شاگردان کى روش، آن‌ها بازى را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پیکه در دیدار مقابل ایران صدمین بازى ملى اش را انجام داد و با لایی امیرى تاریخى‌ترین روز  این بازیکن کامل شد.

از طرفى هم تیمی‌های پیکه با اعطای پیراهن شماره ۱۰۰ لاروخا برای او جشن ورود به باشگاه صدتایی‌های فیفا را گرفتند که سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا در کنار رئیس فدراسیون و هیه رو سرمربی تیم این پیراهن را به جرارد پیکه اعطا کردند و به نوعى این جشن با لایى وحید امیرى به او شیرین تَر شده است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بازتاب لایی تاریخی امیری به پیکه

اسپانیایى‌ها با یک کارت کمتر صدر را تسخیر کردند

انتهای پیام/

ستاره ایرانی پیکه را ناک اوت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای ملى پوش ایرانى پای تاریخى‌ترین روز پیکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..