تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی اتحادیه فوتبال آلمان از سوئدی‌ها بابت شادی پس از گل نیمکت‌نشین‌ها

 اتحادیه فوتبال آلمان بابت رفتاری که نیمکت‌نشینان این تیم پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش‌شان مقابل سوئد داشتند، از رقیب خود عذرخواهی کرد.

به گزارش شما نیوز ، اتحادیه فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی از اعضای تیم ملی سوئد به خاطر اتفاقی که بعد از به ثمر رسیدن گل دوم ژرمن‌ها مقابل زردپوشان اسکاندیناوی رخ داد ابراز تأسف کرد.

یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد پس از باخت ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیمش مقابل آلمان مدعی شد که رفتار برخی از نیمکت‌نشینان حریف باعث خشم نیمکت‌نشینان سوئد شده است.

در واکنش به این موضوع صفحه توئیتر اتحادیه فوتبال آلمان نوشته است: این یک بازی سراسر احساسات بود. در پایان بازی رفتار و واکنش برخی از اعضای کادر فنی تیم ما مقابل سوئدی‌ها بیش از اندازه احساسی بود، رفتاری که معمولاً از ما سر نمی‌زند.

در پایان این پیام، ژرمن‌ها از واژه «Ursäkta» استفاده شده که در زبان سوئدی به معنای معذرت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی اتحادیه فوتبال آلمان از سوئدی‌ها بابت شادی پس از گل نیمکت‌نشین‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..