تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز‌های پنهان جزیره سوشیما

راز‌های پنهان جزیره سوشیما

استودیوی ساکر پانچ با نمایش بازی «روح سوشیما» همگان را در E۳، ۲۰۱۸ شگفت زده کرد. البته جزئیات جالبی در این نمایش تقریبا و دقیقه‌ای وجود دارد که شاید از دید شما پنهان مانده باشد.

در نمایش بازی «روح سوشیما» شاهد حضور شخصیت جین ساکای بودیم که در واقع یک سامورائی باتجربه است. او قصد دارد تا از کشور و شهر خودش در مقابل تجاوز نیرو‌های مغول دفاع کند.

این تریلر، اولین نمایش رسمی از گیم پلی بازی روح سوشیما بود. در پست جدید بلاگ رسمی پلی استیشن به نکاتی اشاره شده که شاید دانستن آن برای گیمر‌ها و هواداران جالب باشد.


جزیره سوشیما واقعی است

اسم سوشیما صرفا برای ایجاد هیجان در نام بازی نبوده و یک جزیره حقیقی در کشور ژاپن است. اعضای استودیوی ساکر پانچ برای ایجاد حس بهتر و حقیقی به این جزیره سفر کردند. یکی از اعضای سازنده بازی به نام هارپر اعلام کرده که تیم سازنده رابطه بسیار نزدیکی با شعبه ژاپن سونی داشته تا سفر‌های مدنظر به سوشیما برای ایجاد حس قابل باور از این جزیره امکان پذیر باشد.


محیط پویا

در صحنه اولین مبارزه جین با نیرو‌های مغول در تریلر تقریبا همه حواس گیمر‌ها به نوع مبارزه معطوف شده بود و آن‌ها توجه نداشتند که گل به لباس جین چسبیده بود.

هارپر در این مورد گفت: «گل، خون و آهن المان‌های اصلی در این صحنه بودند. این صحنه شامل گل و لای پویاست که به لباس شخصیت اصلی خواهد چسبید. ما این دمو را چندین بار اجرا کردیم و هر فردی که از این قسمت بیرون می‌آمد شکل ظاهری متفاوتی داشت (منظور چسبیدن گل به لباس است.) ظاهر آن‌ها شبیه یک مبارز بود که برای رسیدن به پیروزی تلاش فراوانی انجام دادند.»


دمو تنها یک ماموریت فرعی بود

قبلا هم اشاره شده بود که ماموریت نشان داده شده در دمو E۳، ۲۰۱۸ حتی بخش از داستان اصلی نیست و صرفا یک ماموریت فرعی بوده است. تیم سازنده دوست داشت تا گیمر‌ها علاوه بر تماشای گیم پلی و مکانیزم‌های مختلف آن با سیستم ماموریت‌های فرعی و مدل پیاده سازی آن‌ها آشنا شوند.


بازی نهایی شامل رابط کاربری خواهد بود

دلیل اصلی اینکه دمو E۳، ۲۰۱۸ بازی روح سوشیما حس و حال سینمایی بسیار زیادی داشت این است که در آن شاهد رابط کاربری یا HUD نبودیم. برخلاف این تصمیم هارپر تایید کرد که بازی نهایی شامل رابط کاربری خواهد بود، اما قابلیت خاموش کردن آن به صورت کامل وجود دارد. البته تیم سازنده قصد دارد تا رابط کاربری را به حدی ساده کند که وجود آن نیز چندان روی تجربه سینمایی تاثیرگذار نباشد.


دوئل نوع خاصی از مبارزه خواهد بود

در انتهای دمو نمایش داده شاهد دوئل و مبارزه جین و ماساکو بودیم که در نبردی کاملا تک به تک با هم روبه رو شدند. تیم سازنده از مبارزات دوئل به عنوان «نوع خاصی از مبارزه» یاد می‌کنند.

به نظر می‌رسد که بازی نهایی شامل تعداد زیادی دوئل خواهد بود که البته به همین شکل سینمایی او دراماتیک کار شدند. «روح سوشیما» به صورت انحصاری برای PS۴ در حال توسعه است و در زمانی نامشخص برای این کنسول منتشر خواهد شد.

بسیاری از گیمر‌ها و منتقدان انتظار دارند که این بازی نهایتا سال آینده میلادی به بازار عرضه شود، چون تیم سازنده مدت بسیار زیادی مشغول به ساخت آن است.

منبع: روزنامه هفت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز‌های پنهان جزیره سوشیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..