تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف

دیدار نماینده ولی فقیه در استان با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان:

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان دیدار و در حوزه های بقاع متبرکه و موقوفات ،وقف های جدید،پروژه های عمرانی در دست اقدام ،مسابقات قرآن گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ،  حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان  با  حضور در دفتر حجت الاسلام  و المسلمین جعفر جنتی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان دیدارو در مورد عملکرد اوقاف گفتگو کردند.

در این جلسه مدیر کل اوقاف استان گزارشی از عملکرد اوقاف استان و در زمینه موقوفات و بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات قرآن کریم بیان و بر استفاده از ظرفیت و جایگاه امام جمعه و نماز جمعه در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی امام جمعه زنجان نیز از اقدامات اوقاف در این استان ابراز رضایت نمود و بر تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در بین آحاد جامعه با استفاده از روشهای تاثیر گذار و گسترده و در جهت نیازهای روز جامعه  و اجرای امینانه نیات واقفین  تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..