تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل ۸۶ فقره پرونده جدید مربوط به مبتلایان به سرطان سراسر استان زنجان و شهرستان‌های میانه، تکاب و بیجار

تشکیل 86 فقره پرونده جدید مربوط به مبتلایان به سرطان سراسر استان زنجان و شهرستان‌های میانه، تکاب و بیجار ملیحه قدیمی مسئول کمیته مددکاری مهرانه از تشکیل 86 فقره پرونده جدید در دفتر مرکزی مهرانه زنجان در خرداد 97 خبر داد و گفت: این پرونده‌ها مربوط به بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و 3 شهرستان خارج از استان نظیر میانه آذربایجان شرقی، تکاب آذربایجان غربی و بیجار کردستان بوده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج زنجان؛ وی با بیان اینکه عامل محک مستقر در مهرانه نیز 3 فقره پرونده مربوط به این مجموعه را تشکیل داده است، تصریح کرد: به منظور اثرگذاری خدمات درمانی بر روی بیماران خدمات مشاوره به افراد تحت پوشش هدف ارائه می‌شود که بر اساس آمارها 88 نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

مسئول کمیته مددکاری مهرانه با عنوان "در ابتدای تشکیل پرونده دست اندرکاران کمیته مددکاری در منزل بیماران حضور می‌یابند"، تعداد بازدیدهای انجام شده در خرداد 97 از منزل بیماران را 77 مورد اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل ۸۶ فقره پرونده جدید مربوط به مبتلایان به سرطان سراسر استان زنجان و شهرستان‌های میانه، تکاب و بیجار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..