تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه شاهین دژ با دادستان شهرستان دیدار کرد

فرمانده سپاه شاهین دژ با رئیس دادگستری و دادستان شاهین دژ به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظهر امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در رأس هیئتی با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کرد

در این دیدار سرهنگ پاسدار تقی نجمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش ، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و افزود : امروز دشمنان اسلام و ایران با راه اندازی غائله های مختلف درصدد براندازی این نظام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: اما الحمدالله با امدادهای غیبی پروردگار و به برکت رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی و انقلابی و تیزبینی دستگاه قضا تمامی اهداف شوم دشمنان این نظام و انقلاب با شکست مواجه میشود و خداوند را شاکریم که قوه قضائیه با نهایت هوشمندی و درایت و تصمیم گیری و برخورد قاطع با هنجارشکنان، معاندین انقلاب و مفسدین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری توانسته است خشنودی رهبر عزیزمان را حاصل سازد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه شاهین دژ با دادستان شهرستان دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..