تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبدالله نوری جایگزین خوبی برای عارف است/پارلمان اصلاحات برای سازماندهی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان خواهد بود

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: عبدالله نوری شخصيتی توانا در حل مسائل سياسی، صالح و با سوابق مثبت است كه می‌تواند گزينه مناسبی برای جايگزينی عارف باشد.

به گزارش صدخبر غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به طرح  پارلمان اصلاحات  اظهارکرد: پارلمان اصلاحات طرحی است كه  به واسطه آن نيروهای اصلاح طلب و اعتدال‌گرا بتوانند هماهنگی 5 سال گذشته را سازماندهی كنند به نحوی که  هماهنگی گسترده‌تر و دموكراتيك‌تر از گذشته باشد.

وی با بيان اينكه طرح پارلمان اصلاحات تا حدودی در شورای عالی و شورای هماهنگی تدوين شده است، گفت: اگر اين طرح به صورت كامل تأييد  و مجموع گروه‌های اصلاح طلب از آن حمايت كنند، رياست آن به صورت انتخابی توسط اعضای این تشکل  تعيين خواهد شد؛ و انتخاب عبدالله نوری يا شخص ديگری برای سکانداری ریاست پارلمان اصلاحات   توسط اعضا به صورت دموكراتيك تصميم‌گيری می‌شود.

مطمئن نیستم آقای خاتمی گفته باشد که  عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست!

دبير كل حزب كارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که با وجود صحبت‌های رئیس دولت اصلاحات مبنی بر اصلاح طلب‌تر نبودن عارف از روحانی آیا امکان تغییر رئیس شورای عالی سیاس و این که آيا عبدالله نوری جايگزين عارف می شود،خاطر نشان کرد: مطمئن نيستم آقای خاتمی چنین حرفی زده باشدو  برای ایجاد تغییر در ساختار شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان باید به آرا اعضا رجوع کرد.

رای رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بالاتر از اعضا نیست

شهردار اسبق تهران افزود: رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان  وظیفه  اداره شورا را بر عهد دارد و رای وی بالاتر از رای ديگر اعضا نيست و به عنوان سکاندار  شورای مذکور  اولويت يا حق ويژه‌ای نخواهد داشت.

سوابق سیاسی عبدالله نوری با عارف متفاوت است

 كرباسچی درباره  انتخابات هیات رئيسه مجلس و ناكارآمدی فراكسيون اميد كه منجر به انتقاد برخی  شخصيت‌های اصلاح طلب شد، و احتمال جایگزینی عبدالله نوری در همین راستا تاکیدکرد: سوابق نوری با محمدضا عارف متفاوت است وکارکردهای سياسی آنها  در جريان اصلاحت قابل قياس نيست لذا نمیتوان پیش بینی کرد که کدام یک از آنها صندلی ریاست پارلمان اصلاحات را از آن خود می‌کند.

عارف یا پاسخگو باشد یا انتقادات را بپذیرد

وی افزود: انتقاد تكامل بخش است،و افراد بايد با كارنامه، رفتار و شخصيت‌شان مورد نقد قرار بگيرند لذا   مسئله مهم در حركت جريان اصلاحات بهبود وضعيت كشور و حل مشكلات اقتصادی و سياسی بوده و لذا انتقاد از رئيس فراكسيون اميد طبيعی است  و وی يا بايد پاسخ دهد و يا بايد انتقادات  را  بپذيرد.

كرباسچی در پايان تصریح کرد: عبدالله نوری شخصيتی قابل احترام، توانا در حل مسائل سياسی، صالح و با سوابق مثبت است كه می‌تواند گزينه مناسبی برای جايگزينی عارف باشداما در اين باره بايد اعضای پارلمان نظر بدهند.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبدالله نوری جایگزین خوبی برای عارف است/پارلمان اصلاحات برای سازماندهی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..