تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری 2 ميليارد و 200 ميليون تومان در جشن های گلریزان استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز یزد، مدير کل زندانهاي استان امروز با حضور در جمع خبرنگاران از جمع آوری 2 ميليارد و 200 ميليون تومان در جشن های گلریزان استان خبرداد.
زلفعلی گفت: با جمع آوری این مبلغ از سوی خیران استان  26 نفر از زندان آزاد شدند.
وی افزود : هم اکنون از مجموع زندانيان استان 96 درصد مرد و 4 درصد زن هستند، 64 درصد با جرايم مرتبط با مواد مخدر و 17 درصد سرقت زنداني اند
مدير کل زندانهاي استان  یزد گفت : 65 درصد زندانيان استان بومي و 35 درصد غير بومي اند و 75 درصدشان هم تحصيلات زير ديپلم دارند.
زلفعلی  اشاره کرد : کم سن ترين زنداني 12 ساله و به جرم مواد مخدر و مسن ترين زنداني هم 85 ساله و به جرم کلاه برداري در زندان است
 وی در ادامه از تربیت  562 حافظ قرآن کریم در زندانهای استان خبرداد.
زلفعلي گفت:همچنین 7 نفر از زندانیان استان حافظ کل قرآن کریم هستند و هم اکنون 24روحاني به امر آموزش هاي مرتبط با قرآن ، نهج البلاغه و احکام دربه زندانيان مشغولند.
وی در ادامه به تشريح فعاليت هاي اين اداره کل در حوزه هاي مختلف اصلاح و تربيت،فرهنگي و اشتغال پرداخت و افزود: در طي سال گذشته 145 دوره آموزشي مهارت آموزي براي زندانيان در 70 رشته و با حضور بيش از 4 هزارو 400 نفر برگزار شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری 2 ميليارد و 200 ميليون تومان در جشن های گلریزان استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..