تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




48 میلیون لیتر بنزین در خردادماه دود شد

48 میلیون لیتر بنزین در خردادماه دود شدمجموع مصرف بنزین در خرداد ماه امسال با میانگین مصرف روزانه ۸۳.۶ میلیون لیتر، به بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر رسید.

به گزارش عصرایرن به نقل از وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، میانگین مصرف روزانه بنزین در خردادماه امسال را بیش از ۸۳ میلیون لیتر و میانگین مصرف روزانه نفت‌گاز در همین مدت را بیش از ۶۸ میلیون لیتر اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، میانگین مصرف روزانه بنزین در خردادماه، ۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود که این رقم در مدت مشابه پارسال ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر اعلام شده و رشد ۱۱.۲ درصدی را در این مدت به همراه داشته است.

از ابتدای امسال تا پایان خردادماه، به طور میانگین روزانه ۸۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده که در مقایسه با رقم ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتری مدت مشابه پارسال، ۱۰ درصد رشد داشته است.

میزان مصرف نفت‌گاز غیر نیروگاهی در خردادماه امسال، ۲ میلیارد و ۱۳۱ میلیون لیتر اعلام شده و در مدت ذکر شده روزانه به طور میانگین، ۶۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر گازوئیل در کشور مصرف شده است. این رقم در مدت مشابه پارسال، ۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده که بیانگر کاهش ۰,۸ درصدی در مصرف این فرآورده است.

از ابتدای سال تا پایان خردادماه، روزانه به طور میانگین ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز مصرف شده که این رقم در مدت مشابه پارسال، ۶۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده و بیانگر رشد ۵.۲ درصدی مصرف گازوئیل است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «48 میلیون لیتر بنزین در خردادماه دود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..