تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپ Google Measure برای دیوایس های بیشتری در دسترس قرار گرفت

احتمالا با اپلیکیشن Google Measure، ابزاری که از سوی گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء در محیط واقعیت افزوده توسعه یافته آشنا باشید. این ابزار کاربردی تا امروز فقط در انحصار موبایل‌هایی قرار داشت که از پروژه تانگوی گوگل پشتیبانی می‌کردند.

اما حالا که گوگل پشتیبانی از پروژه تانگو را متوقف کرده، اعلام شده که اپ Measure روی کلیه دیوایس‌های پشتیبانی کننده از ARCore اجرا می‌شود. ARCore پلتفرم جدید گوگل برای واقعیت افزوده است که ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد و برای طیف وسیعی از دیوایس‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده است.

با این حساب، Google Measure اپلیکیشن بسیار خوبی است برای آنکه توانایی‌های این پلتفرم قدرتمند را به نمایش بگذارد. همانطور که از نام اپلیکیشن پیداست، با آن می‌توانید فاصله بین دو نقطه در دنیای واقعی را از طریق گرفتن دوربین موبایل به سمت آن‌ها بسنجید.

طبیعتا این اندازه‌گیری خیلی دقیق نیست و به اندازه یک متر یا خط‌کش در دنیای واقعی نمی‌توان روی آن حساب باز کرد، با این وجود حداقل برای تخمین زدن و داشتن ایده‌ای از اندازه تقریبی اشیاء می‌تواند مفید و مؤثر ظاهر شود. برای آنکه بهترین نتایج را از این اپلیکیشن بگیرید، بهتر است در محیطی با نور کافی باشید.

نسخه ۲.۰ اپ Google Measure هم اکنون در پلی‌استور منتشر شده و از تمام دیوایس‌های پشتیبان ARCore سازگاری دارد. اپلیکیشن را می‌توانید با مراجعه به این لینک دانلود کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپ Google Measure برای دیوایس های بیشتری در دسترس قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..