تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشریه «ایران فردا» مجرم شناخته شد

احمد مؤمنی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه آن اظهار کرد: در جلسه دادگاه امروز که در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به‌ریاست قاضی شقاقی برگزار شد، پرونده دو رسانه مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با بیان اینکه با شکایت ستاد اقامه نماز جمعه تهران، مدیران مسئول «روزنامه ایران» و «ایسنا» متهم بودند، اظهار کرد: موارد اتهامی این دو مدیر مسئول «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» بود که اعضای هیئت منصفه هر دو نفر را مجرم ندانستند.

وی با اشاره به اینکه پرونده دیگر مطرح شده در جلسه امروز مربوط به مدیر مسئول نشریه «ایران فردا» بود، گفت: این نشریه با دو مورد اتهامی «نشر مطالب خلاف موازین اسلامی» و «ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه» مواجه بود که اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، این نشریه را در هر دو مورد اتهامی، مجرم شناختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشریه «ایران فردا» مجرم شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..