تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهکاران دانه درشت بانکی مکلف به پس دادن معوقات

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان گفت: دادستان مرکز استان، شورای بانک‌ها و اداره اطلاعات از اعضای کمیته بررسی معوقات بانکی در گلستان هستند.

وی گفت: اعضای این کمیته، لیست بدهکاران بانکی را بررسی و پس از دعوت از بدهکاران دانه درشت، آنان را به پس دادن معوقات مکلف می‌کنند.

هاشمیان گفت: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به اسم سرمایه گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده اند، در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

این مقام ارشد قضایی گلستان در ادامه سخنان خود گفت: سال گذشته با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی سال گذشته وصول شد.

هادی هاشمیان افزود: این میزان وصولی نسبت به سال پیش از آن، ۲۱ درصد بیشتر است.

وی گفت: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

بدهکاران دانه درشت بانکی مکلف به پس دادن معوقات شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهکاران دانه درشت بانکی مکلف به پس دادن معوقات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..