تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای کردستان در وضعیت ناسالم قرارگرفت

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کژال حبیب زاده با تشریح وضعیت هوا در اکثر شهر‌های استان گفت: شاخص آلودگی و میزان ذرات معلق در هوا در اکثر شهر‌های استان بویژه سنندج به حدود سه برابر حد مجاز رسیده است.
وی افزود: پدیده گرد و غبار که از شب گذشته در استان ایجاد شده و تاکنون روند ثابتی داشته، اما در ارتفاعات میزان ذرات معلق در هوا بیشتر از مناطق دشت است و وضعیت هوا در این مناطق در شرایط ناسالم قرار دارد.
حبیب زاده تاکید کرد:
وی افزود: این آلودگی هوای ناشی از ذرات PM ۲.۵ بوده است ذرات ۲.۵ میکرون برای سلامت مردم ضرر بیشتری از ذرات ۱۰ میکرون دارد، چون تا عمق ریه‌ها نفوذ می‌کند و ماندگاری بیشتری نیز در هوا دارد.
بیدارپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز تاکید کرد:این وضعیت هوایی برای تمام افراد بویژه کودکان، بیماران قلبی و عروقی و افراد مسن خطرناک بوده و مردم باید در صورت لزوم برای حضور در فضا‌های باز، مسایل ایمنی و بهداشتی را به دقت رعایت کنند.
انتهای پیام/م

آلودگی هوا در کردستان به 3 برابر حد مجاز رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای کردستان در وضعیت ناسالم قرارگرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..